"Ne olduysa 75'te oldu..."

16 Mayıs 2019, 10:02
"Ne olduysa 75'te oldu..."

Deniz Çoban: Lopes topa daha önce vurmuş gözüküyor

Galatasaray, Sivas'ta oynanan Türkiye Kupası finalinde Akhisarspor'u 3-1 yenerek Türkiye Kupası'nı 18. kez müzesine götürmeyi başardı.  Sahada sergilenen oyundan daha çok hakem Suat Arslanboğa'nın gösterdiği ya da göstermediği kararlar güne damgasını vurdu.

Hakem yorumcusu Deniz Çoban, Fanatik Gazetesi'nde Arslanboğa'nın 90 dakikalık performansını değerlendirdi. İşte Çoban'ın önemli tespitleri: 

NE OLDUYSA...

62’de Barbosa’nın Linnes’i düşürdüğü pozisyonda da Arslanboğa yanılmadan ve işini VAR’a bırakmadan doğru bir penaltı düdüğü çalmıştı.

Ne olduysa 75’te oldu. Diagne, Lopes’in arkadan yatarak yaptığı hamle sonrasında yerde kaldı. Arslanboğa ‘devam’ dedi fakat VAR’da Mete Kalkavan, Arslanboğa’yı pozisyonu tekrar izlemesi için kenara çağırdı. Arslanboğa da penaltı kararı verdi.



PROTOKOLE GÖRE GEREKSİZ

Sağlıklı göreceğimiz açılardan birinde Diagne topa dokunmuş görünürken, diğer açılarda Lopes topa vurmuş görünüyor. O yüzden Arslanboğa’nın ‘devam’ demesinin daha doğru olduğunu düşünüyorum. Protokole göre bu pozisyonda VAR müdahalesi olmaması gerekirdi. Kalkavan gereksiz şekilde pozisyona karıştı.

HAKEMİN MİDESİ BOZULSA

Penaltı sonrası Lopes’in yaptıklarını kabul etmek mümkün değil. Gördüğü kırmızı kart doğru. Sonrasında çıkan kartlara da söylenecek bir şey yok. Hakem, otoritesine karşı gelen oyuncular için gereğini yaptı. MHK’ye şöyle bir soru sormak istiyorum: Maç sabahı uyandığında Arslanboğa midesini bozduğunu fark etse, henüz ligde 3 maç yönetmiş olan 4. hakem Bahattin Şimşek mi yönetecekti maçı?

yorum yapmak için lütfen Giriş yap

Tüm Yorumları Gör

Son Gönderiler

içeriği görüntülemek için Giriş yap